2008. január 27., vasárnap

Talán megkóstolom a nyúlhúst

Nem gondoltam volna, hogy ekkora nosztalgikus hozzászólás-hullámot vált ki az a téma, melyet egy nyúlrecepteket felvonultató szakácskönyv alapján vetettem fel a mai kívánságműsorban.

Dél körül "dobtam be" az ötletet: győzzenek meg a hallgatók arról, hogy a nyúlhús jó, és biztonsággal megkóstolhatom. Akik ismernek, tudják hogy a csirke- és a pulykamellen kívül semmilyen húst nem eszek meg, nehéz tehát rávenni, hogy ezt a - sokak számára - csemegét a számba vegyem.

Őrült jó hozzászólásokat kaptam a hallgatóktól, melyeket ezúton is köszönök. Teri például megosztotta a hallgatóttakkal bánatát, miszerint ők a panellakásban tartották gyerekkorukban a nyuszit, és mivel nem volt hely, le kellett vágniuk. A lelkiismeret furdalás miatt nem is tudtak enni belőle, a szomszédnak adták a nyuszi húsát.

Érdeklődéssel hallgattam Merklin Ferenc kollégám visszaemlékezését is, miszerint ők otthon tartottak nyulakat, és rendszeresen vágtak is. A reklámos munkatársunk Sárkány Laci is úgy emlékezik, hogy a nyuszi finom, és mindenképpen érdemes számításba venni, ha alternatívát keresünk a szárnyasoknak.

Szép hetet mindenkinek: Grünwald Zsolt

Nincsenek megjegyzések: