2008. február 20., szerda

Az orgona illata

Szerdán(szuper szerdán) én(H.Nóri) navigáltam a Zenesziget lakóit! Imádom a növénykutató játékunkat, bennem tényleg a tavaszt idézi fel! A mai megfejtés az orgona volt, komolyan éreztem a virág illatát egész nap! A mi kertünkben lila és fehér orgona nyílik és szép, nagyon!
Amúgy ez a szerda annyira nem volt szuper nekem, mert a Zenesziget után , mikor mentem haza MEGBÜNTETTEK a rend őrei! Nyilván az orgonán járt az eszem és behajtottam egy olyan utcába, amelybe nem lehetett volna! A szokás hatalma vezetett?! A Paragvárin szerettem volna megállni és venni egy hamburgert, de szokás szerint nem volt hely, így lefordultam a következő lehetőségnél balra, gondolván, hogy majd megállok az elején és elsétálok késői ebédemért! Sajnos arról nem tudtam(a táblákat meg nem szoktam figyelni), hogy az Engels utca már egyirányú és a Pargváriról nem lehet behajtani! A rendőrök viszont tudták, hogy én ezt nem tudom és ott vártak rám! Nem győzte meg őket az sem , hogy milyen finom az orgona illata, és én nem csinálok többet ilyet ! Kedvesen(jogosan) megbüntettek! Mindeközben hallom a rádióban, hogy Pezenhófer kisasszony épp bemondja fokozott ellenőrzést tartanak az egyenruhások a következő három napban! Brigi miért nem mondtad előbb????

Tanulság:figyeld a táblákat hallgasd a 97,1-et és otthon gondolj az orgonára!:)

Nincsenek megjegyzések: