2009. május 24., vasárnap

Van aki már hajnali kettőkor is bekapcsolja a 97,1-et

A Vasárnapi Kívánságműsorban arra voltunk kíváncsiak, hogy ki mikor kapcsolja be reggel a rádióját, rajta a 97,1-es frekvenciával, valamint hogy milyen eseményhez köti mindezt. Nagyon sok SMS hozzászólás érkezett. Néhányat idemásoltam ezek közül:

"Szia! Andi vagyok, én mindig 5-kor kelek, és az 1 dolgom, hogy be kapcsoljam a 97.1 rádiót. Utána jöhet a többi, kávé stb. munka!"

"A mi családunk régi 97.1 rajongó és hallgató. Mivel nálunk mindenki korán kel, mert dolgozni megy vagy mert idős és kevésbé igényli az alvást. Ezért nálunk az első dolog hogy bekapcsoljuk a rádiót. És este az utolsó fekvő kapcsolja ki. Egész nap megy. Ha nem vagyok otthon a telefonon hallgatom amikor csak tehetem. Munkatokhoz jó egészséget és sok sikert! KISSNÉ Andi"

"Nekem az ébresztőm, ami fél öt, Rátok van beállítva. Mari"

"Szevasz én reggel 20-20-kor kelek mikor kettőt látok és akkor még a szőrös orrom szőrszálát is könnyen kihúzom. Egy ifj nagyon hűséges hallgató. most nyerek egy számot?"

"Hellohello! Én a radiót hétköznap munka közben vagyis reggel korán mar fél 6-tol utána meg itthon, és szeretnek egy RGO számot! MONI VOLTAM KÜLDÖM GÁBORNAK"

"Én már 4:30-kor hallgatom a zenéket, és tízórai készítés közben várom az 5-ös hireket. Munkába menet az autóban is. Ági"

"Minden reggel fél 9-kor mikor beérek a munkahelyemre már kapcsolom is be a rádiótokat! Nagyon szeretem! Köszi Évike mcafe"

"Mi reggel Rádió Szombathelyre kelünk, beülünk az autóba a rádió Szombathelyt hallgatjuk. Beérünk a munkahelyre hallgatjuk, hazaérünk az első, hogy bekapcsoljuk :)
Üdv: Hugi"

"Szia Zsolt. 6.50-kor a RADIO SZOMBATHELY tart zenés ébresztést és ha tehetem este 9-ig ki sem kapcsolom szép napot Rita"

Tibi a Szürkebarátból: az év 365 napján, szökőévben pedig 366 napon át reggel fél 6-kor a kávéfőzővel együtt kapcsoljuk be a 97,1-et.

"Szia ZSOLT! ha előbb szólsz, hogy forró a leves, most nem fájna a nyelvem. - reggel 6-tól, este 10-ig velem VAGYTOK! Üdv. Robi"

Nincsenek megjegyzések: