2010. január 24., vasárnap

Megkövetem Indira Gandhit!

Mindenki követhet el hibákat, amit viszont én elkövettem - sokak számára apróság - viszont erre szokás mondani, hogy "ciki". A Jó reggelt Szombathely vasárnap reggeli műsorában rendszeresen jelentkezik a Naptár rovat, ahol az adott naphoz kapcsolható események közül szemezgetünk a múltból és a régmúltból.

Így történt, hogy január 24-én említést tettem Indira Gandhiról, akit ezen a napon iktattak be először miniszterelnöki pozíciójába. Nos az indiai politikust - aki remélem most nem forog a sírjában - államférfinek aposztrofáltam, holott köztudottan női politikusról van szó. Tiszteletlenségemet tetézi, hogy a dátum ürügyén kvázi összefüggésbe hoztam őt a kor legnagyobb légi-szerencsétlenségével, ami információim szerint ugyancsak az ő hivatalba lépésének napján történt az Alpokban - az indiai légitársaság járatával. Az egybeesés minden bizonnyal a véletlen műve. Elnézést kérek!

Nincsenek megjegyzések: