2008. március 19., szerda

Te, kire vagy kíváncsi?

Hihetetlen volt ma is az időjárás, mialatt kimondtam a Zeneszigetben, hogy havazik, már ragyogóan sütött a nap! A Zenekutatóban Bobby Mc Ferrin : Dont worry be happy címü dala volt a megfejtés. Amikor utánanéztem ennek a számnak, ledöbbentem, hogy valamennyi megszólaló hangot , maga az előadó énekli vagy kelti. Semmilyen hangszer vagy más közreműködő nem hallható benne. Bárhogy is készült , nagyon jó, időtálló dal!
A Könyvszigetben ma Pankár Tibi ajánlotta kedvenc könyvét! A Falco kosárlabdázója Paulo Coleho Az alkimista című kötetét tartja kedvencének! Megértem! Nekem is új utakat nyitott, más szemmel látom a világot, amióta találkoztam vele! Mármint a könyvvel:)
Ha még nem olvastad, legyen ez a következő!
Tudom, egyre kevesebb az olvasók tábora, de én bízom benne, hogy minden értelmes ember felismeri ennek jótékony hatását! Nem vagyok naív, csak bizakodó:)
Ezért is gondoltuk, hogy a honlapon is megjelentetjük az eddigi könyvajánlatokat. Nekem mindig gond milyen olvasmányt válasszak! Most legalább a könyvmolyoknak tudunk segíteni! Meg persze így én nekem is több alternatívám lesz a következő olvasmányomhoz! :)
Ha valaki szívesen hallaná valamely közéleti ember, -legyen csak Vas megyében vagy az országban híres, és elismert-kedvenc könyvét, írja meg nekem ide!
Ígérem felkutatom és addig faggatom, míg el nem árulja mit olvasott legszívesebben!
Te Kire vagy kíváncsi???

2 megjegyzés:

etamas írta...

Szia!

Hát ha már kérdeztél bennünket, lelkes hallgatókat. Én kíváncsi lennék, Presser Gábor olvasmányára.
Szép napot!

Naplókapitány írta...

Nóri, nagyon jó kezdeményezésnek tartom amit írsz, és Etamás felvetését is támogatom. Megtoldanám: Masszi Ferenc szombathelyi grafikusművész kedvenc könyvére lennék kíváncsi. Annó sokszor és sokat beszélgettünk mindenről, de ez valahogy soha nem került szóba.